Over Aart Bontekoning
Vanuit een generatieperspectief vind je verrassende antwoorden op de volgende vragen:
- Hoe kunnen we als vergrijzend bedrijf de generatiediversiteit benutten om bij de tijd blijven?
- Hoe kunnen we een aantrekkelijke werkgever zijn voor de jongste en de oudere generaties?
- Hoe kunnen we aantrekkelijk blijven voor jonge werknemers en voor klanten
Opvolgende generaties zijn gericht op het evolutionair veranderen van de eigen bedrijfscultuur. Als die processen goed verlopen levert dat veel werkenergie en vitaliteit op bij alle generaties. Tegelijkertijd zorgt het voor een eigentijdse bedrijfscultuur, waarin alle generaties goed presteren en zich thuis voelen en tegelijkertijd de aantrekkelijkheid voor klanten wordt vergroot.
Ik geef daar interactieve lezingen over en kan bedrijven ondersteunen bij het benutten van generatiediversiteit.
De afgelopen jaren onderzocht ik uitvoerig waar de Nederlandse Millennials (1985-2000) de meeste werkenergie van krijgen en op verliezen. Ook de aankomende generatie junioren, de bewuste generatie Z (2000-2015) onderzocht ik. Zie www.aartbontekoning.com
Zie ook mijn boeken: 'Nieuwe generaties in vergrijzende organisaties' en 'The Power of Generations' (te bestellen via: www.managementboek.nl).
Whitepapers over het Millennial onderzoek 2015-2018 zijn gratis te downloaden vanaf mijn website.
Foto's

Aart Bontekoning in het kort
Advies op gebied van
Methoden
Soort organisatie
Onze locatie
